Schreibt hier alles rein was ihr über das Boosterpack Cyber Dark Impact wisst.
Das Außergewöhnliche an der neuen Boosteredition ist jedoch, dass es eine neue Seltenheitsstufe geben wird, welche bei den Kartenbildern eine Art 3D-Effekt erzeugen soll.
Was ist denn daran so schlimm?
Juhu dann sind die Monster auf den Karten wie echt!*ironie*
Ich sehe das Positive darin in einer anderen Richtung<.<
@IchSelbst
Wer ist Zane?
Wenn er wie [saine] gesprochen wird weis ichs glaub ich.
Juhu dann sind die Monster auf den Karten wie echt!*ironie*
Ich sehe das Positive darin in einer anderen Richtung<.<
@IchSelbst
Wer ist Zane?
Wenn er wie [saine] gesprochen wird weis ichs glaub ich.
@ clou
weis ich selbst nich...hab irgendwo kopiert...ich glaub man spricht es S-E-I-N
weis ich selbst nich...hab irgendwo kopiert...ich glaub man spricht es S-E-I-N
So nun wieder zu Cyberdark Impact.
Ich glaube, dass die folgenden 3 Karten aus dem neuem Booster sind. (Falls dies nich stimmt entschuldige ich mich schon mal)
"Power Wall"
Normale Falle
Diese Karte kann nur aktiviert werden wenn du Kampfschaden von einem Monster erhälst. Lege eine bestimmte Anzahl von Karten von der Spitze deines Decks auf den Friedhof. Veringere den Kampfschaden um die Anzahl der durch diesen Effekt zerstörten Karten x 100 Punkte.
"Galaxy Soldier"
Licht/Krieger/8/ATK 2800/ DEF 2000
Diese Karte kann nicht Normalbeschworen werden. Die Karte kann nur Spezialbeschworen werden indem du 1 LICHT und 1 FINSTERNIS von deiner Hand aus dem Spiel entfernst. Falls diese Karte angreift musst du 1000 Lebenspunkte zahlen. Nachdem diese Karte erfolgreich angegriffen hat kann die noch einmal in diesem Spielzug angreifen.
"Kabuto Insect (Helmet Insect)"
Erde/Insekt/2/ATK 500/DEF 300
Diese Karte kann die Lebenspunkte deines Gegners direkt angreifen. Diese Karte kann nicht als Ergebnis eines Kampfes zerstört werden (Führe die Schadensberechnung Normal durch)
Da die Karten von mir übersetzt sind übernehme ich keine Haftung für Übersetzungsfehler.
Ich glaube, dass die folgenden 3 Karten aus dem neuem Booster sind. (Falls dies nich stimmt entschuldige ich mich schon mal)
"Power Wall"
Normale Falle
Diese Karte kann nur aktiviert werden wenn du Kampfschaden von einem Monster erhälst. Lege eine bestimmte Anzahl von Karten von der Spitze deines Decks auf den Friedhof. Veringere den Kampfschaden um die Anzahl der durch diesen Effekt zerstörten Karten x 100 Punkte.
"Galaxy Soldier"
Licht/Krieger/8/ATK 2800/ DEF 2000
Diese Karte kann nicht Normalbeschworen werden. Die Karte kann nur Spezialbeschworen werden indem du 1 LICHT und 1 FINSTERNIS von deiner Hand aus dem Spiel entfernst. Falls diese Karte angreift musst du 1000 Lebenspunkte zahlen. Nachdem diese Karte erfolgreich angegriffen hat kann die noch einmal in diesem Spielzug angreifen.
"Kabuto Insect (Helmet Insect)"
Erde/Insekt/2/ATK 500/DEF 300
Diese Karte kann die Lebenspunkte deines Gegners direkt angreifen. Diese Karte kann nicht als Ergebnis eines Kampfes zerstört werden (Führe die Schadensberechnung Normal durch)
Da die Karten von mir übersetzt sind übernehme ich keine Haftung für Übersetzungsfehler.
Cyber Dark Impact
2tes Set der 500er Serie
Release in Japan: 10. August 2006
60 Cards
4 Ultras
7 Super Rares
14 Rares
35 Normal
Preis pro Booster 150 Yen
Die Boosteredition soll unter anderem "starke" Karten von Hell Kaiser Ryo enthalten (aus den Folgen Episode 83 (vom 3.Mai ) und 89 (14. Juni))
und weitere neue Karten, die ein bisher noch nicht vorhandene Spielmechanik unterstüzen, und von anderen Charakteren.
Booster
Infos laut Weekly Jump:
CDIP-JP001 Cyber Dark Horn
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. During a battle between this attacking card and a Defense Position monster whose DEF is lower than the ATK of this card, inflict the difference as Battle Damage to your opponent's lifepoints. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP002 Cyber Dark Edge
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. This monster can attack your opponent's lifepoints directly. In this case, this card's ATK is halved during damage calculation. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP003 Cyber Dark Keel
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. When this card destroys an opponent's monster as a result of battle, inflict 300 points of damage to your opponent's lifepoints. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP004 Cyber Ogre
5/Earth/Machine/1900/1200
Discard this card from your hand to the graveyard. If a Cyber Ogre on your side of the field is destroyed as a result of battle, only once you can negate the destruction and and increase its ATK by 2000 points. You can use this effect even in the opponent's turn.
CDIP-JP005 Cyber Esper
4/Fire/Machine/1200/1800
While this card is in face-up Attack Position on your side of the field, it is possible to verify the cards the opponent sets.
CDIP-JP006 Allure Queen LV3
3/Dark/Spellcaster/500/500
Once per turn during your Main Phase, you may select 1 Monster Card on your side of the field or in your hand and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead. During your End Phase, by sending this face-up card to the graveyard, Special Summon 1 "Allure Queen LV5" from your hand or deck.
CDIP-JP007 Allure Queen LV5 [Rare]
5/Dark/Spellcaster/1000/1000
If this card was Special Summoned by the effect of "Allure Queen LV3", once per turn during your Main Phase, you may select 1 Monster Card in your opponent's Graveyard and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). The ATK and DEF of this card become the same amounts as the monster's equipped to this card. During the End Phase of your turn that this card destroyed a monster as a result of battle, by sending this card to the graveyard, Special Summon 1 "Allure Queen LV7" from your hand or deck.
CDIP-JP008 Allure Queen LV 7 [Ultra/Ultimate]
7/Dark/Spellcaster/1500/1500
If this card was special summoned by the effect of “AllureQueen LV5”, once per turn during your Main-Phase, you can choose one monster on your opponent's side of the field and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). If this card would be destroyed as a result of battle, destroy the equipped monster card instead.
CDIP-JP009 Dark Lucious LV4
4/Earth/Fiend/1000/300
The effects of an effect monster that this card destroys as a result of battle are negated. When this card destroys a monster as a result of battle, during your next Standby Phase, by sending this face-up card to the graveyard, Special Summon 1 "Dark Lucious LV6" from your hand or deck.
CDIP-JP010 Dark Lucious LV6 [Rare]
6/Earth/Fiend/1700/600
If this card was special summoned by the effect of “Dark Lucious LV4”, negate the effects of the monsters this card destroys in battle. When this card negates the effects of an opponent's effect monster, during your next Standby Phase, you may send this card to the graveyard to special summon 1 "Dark Lucious LV8" from your hand or deck.
CDIP-JP011 Dark Lucious LV8 [Ultra/Ultimate]
8/Earth/Fiend/2800/900
If this card was special summoned by the effect of “Dark Lucious LV6”, negate the effects of the monsters this card destroys in battle and remove it from play.
CDIP-JP035 Cyber Dark Dragon [Ultra/Ultimate]
(wörtlich: Armor Black Dragon - Cyber Dark Dragon)
Dark/Machine/8/1000/1000
Fusion
[Cyber Dark Horn + Cyber Dark Edge + Cyber Dark Keel]
This monster cannot be Special Summoned except by Fusion Summon. When this card is Special Summoned, choose 1 Dragon-Type monster in your Graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. Increase this card's ATK by 100 points for every Monster Card in your Graveyard. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP043 Chain Strike
Quick-Spell
Inflict damage to your opponent equal to the number of Chain Links formed when this card was activated x400. When multiple cards of the same name are Chain Links in one chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP044 Miracle Reborn
Quick Spell
This card can only be activated as Chain Link 4 or more. Choose 1 monster from your graveyard and special summon it to your side of the field. When multiple cards of the same name are Chain Links in one chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP047 Cumulative Happiness
Normal Trap
This card can only be activated as Chain Link 4 or more in a chain. Draw 2 cards from your Deck. When multiple cards of the same name are Chain Links in a chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP053 Chain Healing
Normal Trap
Increase your Life Points by 600 points. If this card is activated in a chain and is Chain Link 2 or Chain Link 3, this card returns to your Deck. If this card is activated in a chain and is Chain Link 4 or more, this card returns to your hand.
Quelle
Infos von eTCG™
2tes Set der 500er Serie
Release in Japan: 10. August 2006
60 Cards
4 Ultras
7 Super Rares
14 Rares
35 Normal
Preis pro Booster 150 Yen
Die Boosteredition soll unter anderem "starke" Karten von Hell Kaiser Ryo enthalten (aus den Folgen Episode 83 (vom 3.Mai ) und 89 (14. Juni))
und weitere neue Karten, die ein bisher noch nicht vorhandene Spielmechanik unterstüzen, und von anderen Charakteren.
Booster
Infos laut Weekly Jump:
CDIP-JP001 Cyber Dark Horn
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. During a battle between this attacking card and a Defense Position monster whose DEF is lower than the ATK of this card, inflict the difference as Battle Damage to your opponent's lifepoints. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP002 Cyber Dark Edge
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. This monster can attack your opponent's lifepoints directly. In this case, this card's ATK is halved during damage calculation. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP003 Cyber Dark Keel
Dark/Machine/4/800/800
When this card is Normal Summoned successfully, choose 1 level 3 or lower Dragon-Type monster in your graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. When this card destroys an opponent's monster as a result of battle, inflict 300 points of damage to your opponent's lifepoints. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP004 Cyber Ogre
5/Earth/Machine/1900/1200
Discard this card from your hand to the graveyard. If a Cyber Ogre on your side of the field is destroyed as a result of battle, only once you can negate the destruction and and increase its ATK by 2000 points. You can use this effect even in the opponent's turn.
CDIP-JP005 Cyber Esper
4/Fire/Machine/1200/1800
While this card is in face-up Attack Position on your side of the field, it is possible to verify the cards the opponent sets.
CDIP-JP006 Allure Queen LV3
3/Dark/Spellcaster/500/500
Once per turn during your Main Phase, you may select 1 Monster Card on your side of the field or in your hand and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead. During your End Phase, by sending this face-up card to the graveyard, Special Summon 1 "Allure Queen LV5" from your hand or deck.
CDIP-JP007 Allure Queen LV5 [Rare]
5/Dark/Spellcaster/1000/1000
If this card was Special Summoned by the effect of "Allure Queen LV3", once per turn during your Main Phase, you may select 1 Monster Card in your opponent's Graveyard and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). The ATK and DEF of this card become the same amounts as the monster's equipped to this card. During the End Phase of your turn that this card destroyed a monster as a result of battle, by sending this card to the graveyard, Special Summon 1 "Allure Queen LV7" from your hand or deck.
CDIP-JP008 Allure Queen LV 7 [Ultra/Ultimate]
7/Dark/Spellcaster/1500/1500
If this card was special summoned by the effect of “AllureQueen LV5”, once per turn during your Main-Phase, you can choose one monster on your opponent's side of the field and equip it to this card (You can only equip 1 monster at a time to this card). If this card would be destroyed as a result of battle, destroy the equipped monster card instead.
CDIP-JP009 Dark Lucious LV4
4/Earth/Fiend/1000/300
The effects of an effect monster that this card destroys as a result of battle are negated. When this card destroys a monster as a result of battle, during your next Standby Phase, by sending this face-up card to the graveyard, Special Summon 1 "Dark Lucious LV6" from your hand or deck.
CDIP-JP010 Dark Lucious LV6 [Rare]
6/Earth/Fiend/1700/600
If this card was special summoned by the effect of “Dark Lucious LV4”, negate the effects of the monsters this card destroys in battle. When this card negates the effects of an opponent's effect monster, during your next Standby Phase, you may send this card to the graveyard to special summon 1 "Dark Lucious LV8" from your hand or deck.
CDIP-JP011 Dark Lucious LV8 [Ultra/Ultimate]
8/Earth/Fiend/2800/900
If this card was special summoned by the effect of “Dark Lucious LV6”, negate the effects of the monsters this card destroys in battle and remove it from play.
CDIP-JP035 Cyber Dark Dragon [Ultra/Ultimate]
(wörtlich: Armor Black Dragon - Cyber Dark Dragon)
Dark/Machine/8/1000/1000
Fusion
[Cyber Dark Horn + Cyber Dark Edge + Cyber Dark Keel]
This monster cannot be Special Summoned except by Fusion Summon. When this card is Special Summoned, choose 1 Dragon-Type monster in your Graveyard, equip it to this card and increase this card's ATK by an amount equal to the ATK of the monster equipped to this card. Increase this card's ATK by 100 points for every Monster Card in your Graveyard. If this card would be destroyed as a result of battle, the monster equipped to this card is destroyed instead.
CDIP-JP043 Chain Strike
Quick-Spell
Inflict damage to your opponent equal to the number of Chain Links formed when this card was activated x400. When multiple cards of the same name are Chain Links in one chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP044 Miracle Reborn
Quick Spell
This card can only be activated as Chain Link 4 or more. Choose 1 monster from your graveyard and special summon it to your side of the field. When multiple cards of the same name are Chain Links in one chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP047 Cumulative Happiness
Normal Trap
This card can only be activated as Chain Link 4 or more in a chain. Draw 2 cards from your Deck. When multiple cards of the same name are Chain Links in a chain, this card cannot be activated.
CDIP-JP053 Chain Healing
Normal Trap
Increase your Life Points by 600 points. If this card is activated in a chain and is Chain Link 2 or Chain Link 3, this card returns to your Deck. If this card is activated in a chain and is Chain Link 4 or more, this card returns to your hand.
Quelle
Infos von eTCG™
Ja, es sind Ketten.
Ich finde, dass Cyber Dark Impact keine EINZIGE gute Karte hat. Es lohnt sich echt nicht diesen Booster zu kaufen (mit den momentan übersetzten Karten zumindest), den Ketten-Monsterwiedergeburt und Ketten-Topf der Gier kann man schmeißen und POTD hat mich um einiges mehr angesprochen als Cyber Dark Impact. Schade eigentlich für einen Booster mit Cyber im Namen...
Ich finde, dass Cyber Dark Impact keine EINZIGE gute Karte hat. Es lohnt sich echt nicht diesen Booster zu kaufen (mit den momentan übersetzten Karten zumindest), den Ketten-Monsterwiedergeburt und Ketten-Topf der Gier kann man schmeißen und POTD hat mich um einiges mehr angesprochen als Cyber Dark Impact. Schade eigentlich für einen Booster mit Cyber im Namen...
ist doch gut so.......
ist doch langweilig, wenn die so übermächtig sind.
ist doch langweilig, wenn die so übermächtig sind.
Stehen ja noch nicht alle da. Aber warum bringen die nicht mal Attribut unterstützende Karten raus?
Nur wieder DARK, DARK, DARK.
Wasser ist keins dabei.
Feuer und Wind werden immer übersprungen und Zauber- und Fallenkaten für solche Decks gibt es auch kaum welche.
Das ist eine Schweinerei meiner Meinung nach. -.-
Nur wieder DARK, DARK, DARK.
Wasser ist keins dabei.
Feuer und Wind werden immer übersprungen und Zauber- und Fallenkaten für solche Decks gibt es auch kaum welche.
Das ist eine Schweinerei meiner Meinung nach. -.-
lmao du denkst auch immer nu an Wasser Kan.. ;P
Wobei ich dir recht geben muss; aber ich denke nicht nur Wasser sollte gepusht werden (da Wasser gar nicht so schlecht momentan ist, wobei Dark viel zu stark ist im Vergleich zu den anderen Attributen), aber genauso sollten auch die anderen Attribute wie zB Feuer, Erde, etc. unterstützt werden. Wobei das bei Erde so ne Sache wäre; würde wahrscheinlich eher Kriegerdecks unterstützen als Erdedecks im Allgemeinen..
Wobei ich dir recht geben muss; aber ich denke nicht nur Wasser sollte gepusht werden (da Wasser gar nicht so schlecht momentan ist, wobei Dark viel zu stark ist im Vergleich zu den anderen Attributen), aber genauso sollten auch die anderen Attribute wie zB Feuer, Erde, etc. unterstützt werden. Wobei das bei Erde so ne Sache wäre; würde wahrscheinlich eher Kriegerdecks unterstützen als Erdedecks im Allgemeinen..
Jap. Hab ich aber auch gesagt in meinem Post. Feuer und Wind sind die schwächsten.
Ich bin dafür, dass in den nächsten Editionen weder Licht- noch Finsternismonster drinne sein sollen... -.-
Ich bin dafür, dass in den nächsten Editionen weder Licht- noch Finsternismonster drinne sein sollen... -.-
Naja ein Edition ganz ohne Licht oder Finsternis.. Oo Aber es wär was; das würde um einiges die einzelnen Element Attribute fördern, aber ich hoffe nicht im Sinne von E Heros oder so.. '-.-
Find ich auch, E- und D-Heros werden langweilig. Ich find der einzig taugende Elementarheld überhaupt ist E-Hero Elixierer (oder ähnlich). Der lässt sich halt mit Wunderfusion leicht beschwören und hat auch einen halbwegs ordentlichen Effekt, aber vom Hocker haut der mich ehrlich gesagt nicht.;_;
Im Moment kaufe ich mir sowieso keine von den neueren Booster-Editionen da die Karten irgendwie Sch***** sind.
Ich finde eigentlich das Dark Revelation 1 und 2 die einzigen Booster sind die überhaupt noch etwas taugen, aber Dark Beginning 1 und 2 ist auch noch gut.^^
Aber natürlich ist Cybernetic Revulution auch noch Taugend aber mit der Zeit werden Booster immer schlechter.XD
Das einzige von den neueren Boostern wo keine Spur von E-heros drinne ist, ist doch Duelist Pack 2 wenn ich mich nicht täusche.
So und ein eine Zusammenfassung:
"Nieder mit Elementarheinis"
Im Moment kaufe ich mir sowieso keine von den neueren Booster-Editionen da die Karten irgendwie Sch***** sind.
Ich finde eigentlich das Dark Revelation 1 und 2 die einzigen Booster sind die überhaupt noch etwas taugen, aber Dark Beginning 1 und 2 ist auch noch gut.^^
Aber natürlich ist Cybernetic Revulution auch noch Taugend aber mit der Zeit werden Booster immer schlechter.XD
Das einzige von den neueren Boostern wo keine Spur von E-heros drinne ist, ist doch Duelist Pack 2 wenn ich mich nicht täusche.
So und ein eine Zusammenfassung:
"Nieder mit Elementarheinis"
die, die booster einfach nur schlecht finden, sind die gleichen leute die nicht wissen wie man damit umgeht. die leidenschaft fürs deck-bauen geht mit solchen langweiligen billig(sind zwar teuer die karten) turnier decks. wenn man ein deck bauen kann, ohne breaker, d.d.warrior lady, oder irgendwelche typisch turnier deck karten, dann ist man ein guter spieler.
wenn "Cyber Dark Impact" raus ist, mache ich sofort ein fähiges und spielbares deck drum, das schwöre ich(Leute stehen auf und bejubeln meinen Vortrag)
wenn "Cyber Dark Impact" raus ist, mache ich sofort ein fähiges und spielbares deck drum, das schwöre ich(Leute stehen auf und bejubeln meinen Vortrag)
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