alle oddballs mit fast allen wirkungen (Xbox)

alle oddballs mit fast allen wirkungen (Xbox)

Station Kairo
Wenn man nach der Waffenkammer wo der Typ mit der Pumpgun ballert in den Raum mit den vielen Plasmagewehren die da stehen geht und man sich bis nach oben gekämpft hat wo die Tür aufgeht und dann Grunts und Elite Rauskommen muss man zum linken Plasmagewehr gehen .Von dort aus siehst du links eine Plattform .Da muss man drauf. Wenn man biss zur Wand gelaufen ist muss man nun auf die Schienen links von dir springen. Dort oben gibt es eine Mülltonne in der ist der Oddball ihr müsst einfach nur drangehen und x drücken.

Außenbezirke
Wenn man am Anfang rauskommt sieht man den Gang wo ein Grunt rumläuft und wo ein Licht Flackert. Von dort aus Springt man auf einer der Zwei Lampen und von da aus aufs Dach. Links ist nun ein Gang und am Ende ist der Oddball.
(es soll noch einen Oddball in diesem Level geben den ich aber noch nicht kenne)

Metropole
Wenn man aus der Röhre kommt wo viele Jackale am snipern sind und wo ein Gauss Worthog fährt muss man (wenn man da aufgeräumt hat) zu dem großem Kamm gehen der hochführt und zwischen zwei Türmen endet gehen. Um den schmalen Kamm Hochzugehen muss man eine Tonne (der Allianz) zur Stelle SCHLAGEN. Nun kann man hoch genug springen um den Kamm hochzugehen.
Wenn man Zwischen den Türmen steht muss man nur noch um den linken Turm rum gehen und da liegt das Prachtexemplar.

Der Gebieter
Wenn der Abschnitt mit dem Banshee kommt muss man mit dem Banshee nach ganz unten unter der Station Fliegen unten sind so rundliche Plattformen (insgesammt 4, links und rechts von der Station) . Unten ist auf einer der Platformen ein Kreis aus Grunts die gerade Tanzen und in der Mitte liegt der Oddball.

Das Orakel
Wenn man in den Raum kommt wo Ketzer und Flood gegeneinander Kämpfen
(nach dem Gang wo einer deiner Eliten sagt "wir haben Keine Waffen um diese Leichen zu verbrennen") sieht man wenn man von oben in den Raum schaut auf der anderen Seite genau dieselbe Plattform auf der man gerade steht .Wenn man auf diese Plattform springt (mit Granatensprung oder so...) sieht man ganz links einen Haufen Flood und inmitten der Oddball.

Halo Delta
Wenn man zu dem Komplex kommt wo Cortana sagt "Vorsicht wir kommen zu einem weiterem Komplex", muss man ganz links gehen den Weg hoch und bis ans Ende an die Wand wo ein Viereckiger Stein einen Gang blockiert .Dort muss man auf den Stein springen von da aus auf die Plattform links von einem und von da aus wieder auf eine Plattform über einen mit einem Granatensprung. Dort sind zwei getarnte Eliten und inmitten der Oddball. Wenn man jetzt noch rechts runter springt findet man dort noch zwei Partikelschwerter.

Bedauern
Wenn man das erste mal mit der Gondel fährt kommt man zu der Station mit der Unterwassergondel. Wenn man in die Station geht sieht man einen großen Viereckigen Stein wo man draufspringen muss .Von dort aus kann man auf eine Plattform springen wo man dann wieder nach draußen kommt und man merkt man ist da wo die Geschütze stehen oder gestanden haben die auf Dich geballert haben.
Oben ist da noch ein Stein Wo man auf eine weitere Plattform springen kann.
Nun kann man immer weiter auch Plattformen springen und zum hinteren Teil der Station gehen. Da sind wieder zwei getarnte Eliten und inmitten der Oddball.

Das heilige Symbol
Wenn man in einen Raum ziemlich am Ende des Levels kommt wo ,wenn man rein kommt, ein Haufen Kisten ist sollte man nicht warten bis die Flood sie umgeworfen hat sondern macht euch unsichtbar und springt schnell auf die Kisten und von da aus auf eine Plattform über euch. Dann lauft links bis ans Ende und schaut rechts in dem Loch da ist der Oddball.

Quarantäne Zone
Ganz am Anfang muss man den Weg zurück gehen den man im Level davor gekommen war(also durch die Höhle zurück).Wenn man zum Platz kommt wo man ein Level davor gekämpft hat muss man an der Schlucht entlang gehen ,an der Brücke vorbei und dann auf den Weg der an der Klippe entlang führt. Der Oddball ist am Ende.

Gravemind
Wenn du das erste mal zu den Jägern kommst nachdem du die gefangenen gefreit hast und sie getötet hast kommt ein großer Komplex wo viel gekämpft wird.
Zieh dich zurück und warte bis der Kampf zuende ist. Es sollten nur noch ein Paar Jackale da sein die snipern aber die sind mit etwas Geschickt kaputt gemacht.
Nun musst du den Berg ganz rechts hochgehen (erfordert etwas Geschick) und da ist dann ein Weg. Geh den Weg rechts bis ans Ende aber Vorsicht, den ein Grunt
mit einem Flakgeschütz wartet dort auf dich. Mach ihn am besten mit einem Sniper kaputt bevor er dich gesehen hat. Den Oddball müsstest du jetzt schon längst gesehen haben.

Der Aufstand
Nach der Waffenkammer ziemlich am Schluss des Levels ist gleich über der Tür eine Lampe. Auf ihr liegt der Oddball. Man kommt hoch mit einer Allianzkiste die man dort aus der Waffenkammer rausschlagen kann. Jetzt muss man nur noch draufspringen.

High Charity
Im letzten Lift mit dem man fährt ,nach dem Raum wo das Schwert auf diesem Licht lag, muss man wenn man gerade fährt x gedrückt lassen.

Die große Reise
Hinter dem Kontrollraum ist eine Säule auf dem der Oddball liegt.
Man muss nur in der Mitte des Gebäudes landen und von dort hinter den Kontrollraum gehen.(am Schluss des Levels).



1.oddball: die feinde werden weiß und stärker
2.oddball:der hud verschwindet
3.oddball:man ist fast immun gegen (plasma-)granaten
4.oddball:wenn man grunts mit einem kopfschuss tötet explodieren sie wie plasmagranaten
5.oddball:?
6.oddball: aktive tarnung für den chief
7.oddball:?
8.oddball:?
9.oddball: weniger schwerkraft
10.oddball:?
11.oddball:?
12.oddball:?
13.oddball:die schilde laden nicht mehr auf. wenn man einen gegner erschlägt(außer mit dem partikelschwert)dann bekommt man ein superschild!
wer die funktionen der anderen oddballs kennt;bitte schreiben;danke
sers general1
danke für diese Infos
wer die anderen funktionen weiß, soll es mir bitte sagen.
bei einem werden die allianzler immun gegen schläge, bei einem anderen werden alle aliens unsichtbar, bei einem werfen die ganz viele plasma-granaten ,bei einem hat eine aufgenommene waffe nur noch die hälfte der munition usw...
danke
Wo is der oddball in dem letzten level genau?
hinter dem kontrollraum. man muss mit dem banshee über die Aufgeschossene Tür fliegen und dann aussteigen weil man mit dem banshee nicht weiterkommt. dann muss man nach hinten gehen bis dort wo das gebäude in den Berg übergeht. dann muss man die schräge nach vorne hochlaufen und dort liegt der oddball.
sers
und ganz weit hinten, hinter dem hügel, gibts noch ne wand wo etwas chinesisch draufsteht, bin aber nur 1 mal da hin gekommen, ich fall immer wieder beim steilen runter, muss ma wieder ausprobieren.
ein unübersehbares easteregg
und wenn man in den strahl springt, der rechts neben der kaputten tür is, fängt die letzte sequenz an, da wo der gebieter im kontrollraum auftaucht. dies nennt man bug, aber des is ja allen schon klar
Unnamed Skull
Level: Armory Difficulty: Legendary Skull Display: " None "
Skull Effect: It appears to make enemies more aware of your location. However, it's not easy to PROVE this theory, however widely held it may be.
Method for finding: At the begining of the level, after you power your shields for the first time, the Sarge shows up on an Elevator. Wait in the room until the Sarge starts berating you, telling you to get into the elevator. You MUST wait for him to say "Would it help if I said please?" Once he says this, get in the elevator, and go down to the tram. Get on the tram, and face towards the INSIDE of the building. Press up against the glass doors towards the inside of the building. You should hold 'X' down, and you should pick up the skull. It's on a stack of green crates, near the end of the tram ride.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay Saves: not needed.

You don't actually have to hold down X to pick up this skull. As long as you are standing close to the skull as it passes by, you will automatically pick it up, since you do not have any equipped weapon.


Thunderstorm Skull
Level: Cairo Station Difficulty: Legendary Skull Display: " Thunderstorm "
Skull Effect: All covenant enemies become spec ops.
Method for finding: After you take out the second room of covenant boarding the ship, the game says "Priority Shift". Shortly after this you will go to the armory where you will have to take out a couple of Elites. The next room is "Commons B.01". Clear out all of the enemies on the ground floor and the Grunts in the far landing that are manning the plasma turret. Once you've cleared the room, look towards the outside -- literally out into space. You should see the dual tram tracks, and some diagonal supports holding up the tram tracks. You'll also note that the diagonal supports in the center are close together. One of those supports goes down the side of the wall near where one of the glass railings is. You can jump on the post for the glass railing and jump up onto the diagonal railing. From here, jump to the tram track and follow it all the way down towards the door you originally came in. You should see a landing with a trash can. The skull is in/under this trash can. Simply walk up to the trash can and hold X to pick up the skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay saves: NTSC PAL


Angry Skull
Level: Gravemind Difficulty: Legendary Skull Display: " Angry "
Skull Effect: Grunts shoot much faster, and the Angry skull is the only known skull that can be cycled through, allowing you to use the skull as a third weapon.
Method for finding: Fight all the way through the Covenant city until you reach the outdoors. As soon as you are outside, turn right. You will see some Covenant crates next to the rock ledge. Jump from the crate to the rock ledge. Walk up the rock hill and to your right you will see a large red girder. Jump onto the girder and follow it back towards the complex you came from. You will run into an invisible grunt weilding a fuel rod. Kill the grunt, and continue to the end of the girder where you will see the Angry skull floating above a small grav-lift.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay saves: NTSC PAL


Blind Skull
Level: Outskirts Difficulty: Any Skull Display: " Blind "
Skull Effect: There is no HUD or weapons on screen.
Method for finding: As soon as the level starts your vision will be blurry. Directly ahead of you there is a hallway with a flashing light. Enter the hallway, turn around, and look up There will be a horizontal flashing halogen light. Jump to it. Then turn right and crouch jump to the roof. Then turn right again and there is a long passageway with some ammo, grenades, and the Blind skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay Saves: not needed.


Catch Skull
Level: Metropolis Difficulty: Legendary Skull Display: " Catch "
Skull Effect: Enemies always drop 2 plasma grenades, and it appears that all enemies will toss more grenades in general.
Method for finding: Right after you exit from the underground highway, you'll come to a large open-air circular room with a handful of Jackal snipers and some Elites. The quickest way to get safely to the skull is to get the next checkpoint by jumping into the Warthog and letting the marine drive you to the next area. Jump out of the jeep and backtrack to the large room, and clear the area. You will see a large semi-circlular beam going from one of the main platforms that goes from the ground up to the top of the two towers. Do a grenade jump at the bottom of this beam and walk all the way to the top. Jump over to the ledge of the left tower. Walk to the end of the ledge and you will find the Catch skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay saves: NTSC PAL


Sputnik Skull
Level: Quarantine Zone Difficulty: Legendary Skull Display: " Sputnik "
Skull Effect: The force of certain attacks and explosions is increased dramatically. The most obvious changes are to frag grenade explosions, rocket explosions, vehicle explosions, melee attacks, and plasma attacks from turrets and vehicles. What this increase in force means is that objects tend to go flying farther, making for some very crazy battles, or for some very nice height when frag grenade jumping. It's important to note that weapon damage is NOT changed. Also, when you melee attack an enemy from the front, you will hit them so hard it will turn them all the way around - giving you the perfect opportunity to get a mortal melee blow in.
Method for finding: From the start of the level, turn directly around, and you should see a tunnel. Head into the tunnel and go straight until you exit the tunnel. Go straight across the open area, and you'll come across a broken pipe tunnel on your right. Straight in front of you you should see a small ledge running across the wall, above the green pit. Carefully get onto that small ledge and walk all the way to the end of the ledge to find the Sputnik skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay Saves: not needed.


Envy Skull
Level: Delta Halo Difficulty: Legendary Skull Display: " Envy "
Skull Effect: Active Camo takes the place of your flashlight. The camo acts just like Arbiter Active Camo.
Method for finding: Progress through the level until you come to an area with a large central stucture that has a multitude of columns. When you first get into this area, you have to go left, and there is a ramp on the left that goes up and then back down. Get on this ramp and continue up the wall until you are on the landing where there will be (or used to be) some plasma turrets. Follow this landing all the way to it's end, and you'll see a door that is blocked off by a large stone. Jump on top of the stone, and jump again to get on a thin ledge. Make sure you're up against the left wall, and grenade jump up to the top of the wall to your left. Once you're on this wall, you'll see that the right wall ends and there is some earth behind it. Jump onto the dirt, and follow the stone wall all the way to the top. When you're on the top of this wall, you can look down towards the center and you should see two cloaked Elites looking towards each other with the Envy skull between them.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay saves: NTSC PAL


Ghost Skull
Level: Uprising Difficulty: Legendary Skull Display: " Ghost "
Skull Effect: Unknown. Some reports say enemies take longer to notice you or react to your presence.
Method for finding: After the outdoor area with all the ghosts and grunts, there is an 'L' shaped room that is seen throughout the level. It is right after the armory room that is full of covenant and human weapons. Grenade jump using a jacked ghost up to the rafters and it's up there. You can also push a box from the armory room into the hallway, and jump on this box. The skull is right above the door, and if you hold X down while jumping close enough to the skull you will pick it up, even if you're not in the rafters and the skull isn't visible.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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Mythic Skull
Level: Sacred Icon Difficulty: Legendary Skull Display: " Mythic "
Skull Effect: Unknown. Apparently enemies have more health, making them harder to kill, but this has not been proven.
Method for finding: There is a semi outdoor area which has the same type of area right next to it. There is a large sentinal in front of each one. Go past this area and down the piston and you'll be in a vary dark and dank flood infested area. There's a stack of 6 or 7 boxes as you enter the room. Use them to jump up to the landing above. There are a handful of alcoves on your right hand side. The skull is in the third alcove, floating above a dead human flood.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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Assassins Skull
Level: Regret Difficulty: Legendary Skull Display: " Assassins "
Skull Effect: All enemies in game are permanently cloaked.
Method for finding: Immediately after the gondola ride following the battle with the hunters, there will be a building with two turrets on it. Enter the building and jump on the square stone block right in front of you. Jump again onto the ledge above you. This ledge takes you outside to where the turrets were. You'll want to get on the roof of the small room you were just in. There is a broken pillar right outside the door that you can jump on which will give you plenty of height to get on top of the roof. Using croutch jumps and grenade jumps, follow the right side perimeter of the building. Once you have gone as far as you can go you will find a small grassy area with two cloaked dancing elites and the Assassins skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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PLEASE note that this skull will show up on ALL difficulties but will NOT produce an effect unless you are playing on Legendary.


Grunt Birthday Skull
Level: The Arbiter Difficulty: Legendary Skull Display: " Grunt Birthday Party "
Skull Effect: Headshots makes enemies explode
Method for finding: Progress throughout the level until you get a banshee. As soon as you are in the banshee, fly straight down towards the far side of the bottom of the middle structure. You will see two large circular supports and a large connetion between the top of those two supports. In between the supports and the large connection there is enough space to land your Banshee. You will find a circle of dancing grunts, and in the middle of that circle is the Grunt Birthday Party skull.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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Iron Skull
Level: High Charity Difficulty: Legendary Skull Display: " Iron "
Skull Effect: When playing co-op, if either player dies the game restarts you at your last checkpoint. This effects all difficulties. Normally this only happens on Legendary.
Method for finding: When you enter the final (the second) Gravity Lift, look up. A skull will pass through you extemely quickly so you must start holding "X" a bit before you actually pass it to grab hold of it.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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Famine Skull
Level: The Oracle Difficulty: Legendary Skull Display: " Famine "
Skull Effect: All found weapons have less ammo.
Method for finding: After you get off of the slowly decending elevator, you will come to a hallway where you see a handful of dead bodies. Continue into the next room, and you will be on the second floor of a room that has a lot of glass windows. When you enter this room, look to the right, and find the third pane of glass. It should be to the right of a wall that has some flood guts splattered on it. Shoot out this window, and the windows directly across the room. If you look below you, you will see a platform that has four tall posts. On the far side of the room there is a column that is right in between the two windows on the far side of the room. Turn on your active camo, and jump to the center platform. Jump on either of the posts on the far side of the platform and jump to the column between the windows. Make another jump through the window you shot out, and make a left. Walk all the way to the end and you'll find four flood elites convulsing on the floor, with the Famine skull in the middle of them.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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IWHBYD Skull
Level: Outskirts Difficulty: Legendary Skull Display: " I Would Have Been Your Daddy "
Skull Effect: Apparently, this skull unlocks all sorts of interesting dialogue. Check out this newspost for more details.
Method for finding: The specifics of this skull are still a bit sketchy. The best thing to do is watch the videos showing how to spawn the skull and just keep trying until you get it to spawn. The main thing appears to be getting the checkpoint right past the pelican that picks up Johnson. This checkpoint spawns the sniper jackals in 'sniper alley.' The skull itself is in a room on a balcony. The room contains a sniper rifle and sniper ammo, and if you're one of the lucky ones who can get the skull to spawn, it will also contain the skull. Picking up the skull teleports you to the ground level, and gives you just a Plasma Pistol. You will quickly be assaulted by Elites. Some people say that grunts and jackals will also spawn, but I've never seen them do so. In my video, 7 waves (not 6, like I said initially) of Spec Op Elites come out. Killing the last Elite will have the text for the skull flash, meaning that you have to kill all of the Elites to actually finish getting the skull. If you die to the Elites, and your checkpoint no longer spawns the skull, kill yourself 4 or 5 times to be pushed back one extra checkpoint. The skull should spawn for you again, so you can try the fight again.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
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Need help getting this skull? Want some tips? Head over to this post. That should explain alot, thanx Twelve Large!


Black Eye Skull
Level: Great Journey Difficulty: Legendary Skull Display: " Black Eye "
Skull Effect: Your shield does not charge normally. To charge your shields you must melee enemies. You can charge your shields into the overcharge range doing this.
Method for finding: Eventually you have to escort the Sarge who is in a Scarab. Follow him along until you see the huge compound in front of you. Directly above the door that the Sarge blows open with the Scarab is an angled beam. Land your Banshee on this beam and walk to the top of the beam. Look down and to your left and you will see a circular angled wall. Jump onto this wall and walk to the top. Walk straight along the right-hand side of this area. You will have to jump over a small beam in front of you. Continue walking straight until you come to a grassy area. Keep walking up the grassy hill and go until you come to the point where can jump onto the angled support for the tower meets the grass. Jump onto the support and walk up the support. It's a very steep climb, so jumping while you're going up the support speeds up the walk some. At the first landing you will see the Black Eye skull sitting on a glowing white panel on the floor.
Vid links: [link1] [link2] [link3]
Comments: Action Replay saves: NTSC PAL



Skulls? What skulls? One of the many gifts that Bungie decided to give to the Halo community as part of Halo 2 is a series of hidden skulls, each with it's own unique effect, tucked away in various levels of the game for those who like to venture around on Legendary. (The one exception to this is the Blind skull, which can be found on any difficulty.) This page is dedicated to keeping track of the skulls, and keeping up to speed with new skull information.

For more information, please visit the Skulls section of the HIH forums. There you will find likeminded fanatics, willing and able to waste hours of your precious time. Thanks to the HIH guys for spending so much time documenting these skulls, and digging up new info. Special thanks to Halo-2-Xlink (who worked hard to keep up with all the new info), flechette and siAh (who both turned in many a vid), and a few others that I can't remember right now *embarassed* that really spearheaded the 'skull stuff' over here, and who continue to update this page.

Many of these vids require the DivX codec, which you can download here.

Note: HIH does not claim 'credit' for finding skulls, or the format in which the skulls are presented. We welcome any members of the Halo community to make use of this material in any way that they can.
bist du engländer?
ich meine, so viel information, wow!
Das is voll doof das die oddballe verschwinden wenn man aus schaltet!!!
get das irgendwie das die net verschwinden???
leider nicht, man könnte aber wenigstens die kontrollpunkte speichern, bei verschiedenen profilen...
ich bin kein engländer ich hab das nur alles von einer englischen Seite und war zu faul um alles zu übersetzten.
www.highimpacthalo.org
Auf dieser Seite stehen alle erdenklichen Tricks die bisher entdeckt wurden. ich hab da ne theorie und zwar glaub ich dass man den oddball behält wenn man in durchs ganze level trägt. ich hab alle level bis zu halo delta schon auf legendär durch und hab auch alle oddballs gehohlt bis auf den in der Waffenkammer und die zwei in Aussenbezirke.
ich glaube auch dass der oddball in Gravemind bewirkt, dass man drei waffen tragen kann.is nur ne Theorie. aber müsste man ausprobieren.
sers.
super, danke general1
Falls jemand den oddball in der Waffenkammer findet, bitte melden ich finde ihn nicht. danke im Vorraus.
@ general1 : du bist ja echt voll der Freak
naja. Langsam Reiten Cowboy(Pr0gamer)
general1, das mit dem engländer war keine beleidigung, war nur ein kompliment,
ich hab den oddbal in der waffenkammer mal gehabt, du musst johnson aus dem zug raus schubsen, dann umdrehen und immer wiederholt X drücken, sollte bald kommen.
muss ich ihn aus dem ersten aufzug rausschmeissen?
oder erst bei dem, wo er sagt "Das ist die Erde ..."
danke
@ Fabian der Leise: könntest du mir schritt für schritt erklären wo der oddball in der waffenkammer is?
danke
sers
@ fabian der leise:hallo
sieh mal eins drüber nach. und antworte, wie bekomme ich diesen oddball in der waffenkammer?
ich krieg ihn einfach nicht! und bitte genau beschreiben. und außerdem ich kann Johnson nicht aus dem fahrstuhl schieben, geht nicht.
danke im vorraus.
sers.
ich hab ihn. dake fabian der leise.
sers.
level in denen ich den oddball schon hatte:
waffenkammer,außenbezirke(nur "blind"),metropole,der gebieter,das orakel,quarantäre zone,große reise.
levels die ich schon auf legendär durch habe(im koop-modusgespielt) :
ketzer, waffenkammer, außenbezirke, metropole,
der gebieter, das orakel.
ich spiele sie zur zeit der reihe nach durch, ich fang aber noch mal neu an weil ich den zweiten oddball in außenbezirke noch nicht hatte(der wird sehr schwer!!!)
da kommen nämlich danach sieben spezial ops.(elites)
und man hat nur eine plasmapistole.
wie bekommt man den oddball "i would have been your daddy" in Außenbezirke.
sers.
wie bekommt man den zweiten skull in außenbezirke?
bitte um antwort ich war schon mal dort auf legendär aber der skull war nicht da.
ich hab gelesen, dass man irgendwie erst den skull spawnen muss.
sers.
wos ist der Oddbal in den lvl Der Gebieter? ich find den nicht!
du must ganz nach unten in der station. sind vier runde schrägen die ziemlich dunkel sind durch den schatten der station. auf einem sieht man bei näherem hinfliegen viele grunts tanzen. dort liegt der oddball.
ich hab in schon gehabt!^eigene erfahrung!!11


wie bekommt man den in außenbezirke den beim snipergwehr!!!
sers.
den auf dem dach hast du? ich hab den ganzen level durchgesucht, jedoch erfolglos. die oddballs zu finden macht spass, wenn man auf z.b. versteckte gebiete stösst, oder sogar eastereggs.
wo muss ich denn da ganz nach unten??
ich hab jetzt den in außenbezirke beim sniper schon zwei mal gehabt.!

Der Gebieter: wenn man das erste mal mit dem banshee fliegt, muss man so weit runter fliegen wie möglich und dort musst du dann suchen.
ganz unten, so weit wie man mit dem banshee hinab kann!
ja aber dann bin direkt ich unter der basis und da ist dann nichts mehr!!
wenn ich zum ersten mal mit dem banshee flieg und dann runter schau sind bei mir drei plattformen nicht vier!
@klo
es hat einfach unten an der station so vier oder drei runde dinger. dann musst alle vier oder drei durchsuchen(oben an den dinger nicht unten) einfach rundherum fliegem mit de bashee irgendwo siehst du dann ein kreis au grunts(die leuchten sogar noch wegen den blauen dinger an der rüstung) dann ist er dort in der mitte von dem kreis aus grunts. ganz simpel zu holen
gruss
wer weiß genau, was der skull in station kairo bewirkt?
sers.
PeAce leute wie gehts?? Könnt ihr mir vieleicht mal eure xbox live namen sagen? Danke!
also mein xbox live name is Thunder Dome
Ich sag euch ma ne gute seite wo man coole videos von progamen lustigen bugs und vieles mehr angucken kann http://www.haloorbit.de/
damit es alle wissen, es gibt noch einen zweiten oddball in außenbezirke!!! (außer Blind)
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